James Clavell Whirlwind

Inhaltsangabe zu „Whirlwind“ von James Clavell

Presents the story of three weeks in Tehran in February 1979: three weeks of fanaticism, passion, self-sacrifice and heartbreak. Caught between the revolutionaries and the forces of international intrigue is a team of professional pilots. They are ordered to flee to safety with their helicopters. (Quelle:'Flexibler Einband/02.12.1999')

Stöbern in Historische Romane

Winterblüte

Rosebud

Die Schwester des Tänzers

Eine wirklich bezaubernde Geschichte.

TheBookAndTheOwl

Abschied in Prag

Eine tragische, packende Liebes- und Lebensgeschichte.

Katzenauge

Winter eines Lebens

-nicole-

Von Elise

tinstamp

Die Nightingale Schwestern - Ein Weihnachtsfest der Hoffnung

Über Millie habe ich mich gefreut aber London fehlt mir trotzdem

Inge78