Jane Chapman , Jane Chapman Love Enough for Two

Inhaltsangabe zu „Love Enough for Two“ von Jane Chapman

Die Kleine Eule Mo ist überrascht, als das Baby Bibi kommt. Es ist süß, aber wird Oma genug Liebe für beide haben? // Little owl Mo is in for a surprise when his baby cousin Bibi comes to stay. She seems cute enough. But will there be enough of Grandma’s love to go around? Written and illustrated by the award-winning Jane Chapman, Love Enough for Two is a fantastic sequel to the bedtime favourite, I’m Not Sleepy! This heart-warming and gently humorous tale is perfect for big brothers, sisters or cousins who are learning to welcome new additions to the family.

Der Weihnachtosaurus

ErbsenundKarotten