Jane Washington , Jaymin Eve Persuasion

Inhaltsangabe zu „Persuasion“ von Jane Washington

Willa Knight: Dweller? Bad-ass? Notorious pet to five magical beings? In Blesswood, there are rules, and someone is trying to teach her how to follow them. The only problem is Willa. Which shouldn’t be anything new, since she has been a problem since birth—something her pseudo-sister Emmy would agree on. So it definitely shouldn’t be new … but it is. Because things are starting to happen that have never happened before. Things are starting to get …chaotic. This is a full novel, 90,000 words. Book 2 of 5 in the Curse of the Gods Series

Stöbern in Fantasy

Götterblut

Gefährlich, leidenschaftlich und sarkastisch!

Miri-Mondi

Lord of Shadows - Die dunklen Mächte

Wunderbare Fortsetzung mit mindestens so viel Spannung und Leidenschaft wie im ersten Teil

Miri-Mondi

Hot Mama

Vorhersehbar, aber trotzdem ein ziemlich gutes Buch

VanessasBibliothek

Eonvár – Zwischen den Welten

Hat am Anfang einige Längen, konnte mich zum Schluss aber noch umhauen

Lena_AwkwardDangos

Der Wortschatz

Ein durch und durch gelungenes Debüt, das Sprachliebhaber und die, die es noch werden wollen, in seinen Bann ziehen wird.

seschat

Die Chroniken von Azuhr - Der Verfluchte

Phantastisch, magisch, spannend. Ein toller Fantasy-Schmöker.

tonks