Non minus ultra

Non minus ultra

Inhaltsangabe zu "Non minus ultra"

Jubilejna dvojezična pesniška zbirka izhaja ob 60-letnici Janija Oswalda. S svojimi številnimi pesniškimi zbirkami, od "Zaseke" (1985) do zbirke "Carmina minora/Carmina mi nora" (2016), se uvršča med najbolj samosvoje, jezikovno igrive in iskrive sodobne pesnike.

Jani Oswald je že v svoje prve pesniške umetnine vnesel številne formalno-tehnične in vsebinske poteze slovenskega in evropskega modernizma. Spoprijema se s perečimi družbeno aktualnimi vprašanji ter s svojimi verzi razbija številne predsodke, mite, tradicije, družbeno in individualno zakoreninjene strahove in z njimi povezano govorico. Naslov jubilejne zbirke je vsekakor tudi njegov pesniški program: "Non minus ultra" – nič manj kakor do skrajnega.

Verlag:Drava
Erscheinungsdatum:30.09.2017