Janina Matthewson Of Things Gone Astray

Inhaltsangabe zu „Of Things Gone Astray“ von Janina Matthewson

On a seemingly normal morning in London, a group of people all lose something dear to them, something dear but peculiar: the front of their house, their piano keys, their sense of direction, their place of work. Meanwhile, Jake, a young boy whose father brings him to London following his mother's sudden death, finds himself strangely attracted to other people's lost things. But little does he realize that his most valuable possession, his relationship with his father, is slipping away from him. Of Things Gone Astray is a magical fable about modern life and values and finding the things that really matter.

Sieh mich an

figino

Das Papiermädchen

lenisvea

Lied der Weite

Tolle einzelne Geschichten, die sich verbinden

VanessasBibliothek

Liv