Janka Krings-Klebe , Joachim Heinz Future Legends

Inhaltsangabe zu „Future Legends“ von Janka Krings-Klebe

Future markets will become hyper-dynamic – fueled by digital technology deeply intruding into the life of consumers and businesses. Hyper-dynamic markets challenge businesses to become radically more adaptable and innovative than they are today. This book gives business leaders a strategic blueprint to survive and profit in these times. It describes how to turn businesses into future legends.

Die Zeichen des Todes

Eine Mischung zwischen Sachbuch und Krimi! Spannend !!!

Die-Rezensentin

Leben lernen - ein Leben lang