Javier Contreras Forecasting Models of Electricity Prices

Inhaltsangabe zu „Forecasting Models of Electricity Prices“ von Javier Contreras

The new competitive electricity markets make it imperative for companies related to electricity production and retail to have tools in place for energy offers. Price forecasting is critical when making offers in electricity markets, since it is considerably more complex than demand forecasting and the level of uncertainty is higher. Knowing electricity prices beforehand makes it possible for generators to determine their optimal production strategy in order to maximize their profit. Similarly, consumers and retailers can plan their consumption and produce energy bids to maximize their utility. Therefore, price forecasting is instrumental both for producers, retailers and consumers.

Das große k. u. k. Mehlspeisenbuch

Wut ist ein Geschenk

Tolles Buch

Pat82

Gehen, um zu bleiben

IvyBooknerd

Kleine Hände – großer Profit

Ann-KathrinSpeckmann

Heimatlos ist nicht gleich hoffnungslos: Sehnsucht einer jungen Frau 1944/2014

Lesestoff für die junge Generation.

annegretwinterberg

Homo Deus

Hararis Buch polarisiert, regt zum Nachdenken an und lässt kaum jemanden kalt.

Bellis-Perennis