Javier Contreras Forecasting Models of Electricity Prices

Inhaltsangabe zu „Forecasting Models of Electricity Prices“ von Javier Contreras

The new competitive electricity markets make it imperative for companies related to electricity production and retail to have tools in place for energy offers. Price forecasting is critical when making offers in electricity markets, since it is considerably more complex than demand forecasting and the level of uncertainty is higher. Knowing electricity prices beforehand makes it possible for generators to determine their optimal production strategy in order to maximize their profit. Similarly, consumers and retailers can plan their consumption and produce energy bids to maximize their utility. Therefore, price forecasting is instrumental both for producers, retailers and consumers.

Ess-Medizin für dich

bin total enttäuscht - soll wohl als Werbung in eigener Sache dienen

Gudrun67

Rattatatam, mein Herz

Bambisusuu

Jagd auf El Chapo

Luthien_Tinuviel

Stehaufqueen

Durch die Stehaufqueen kann jeder seine persönlichen STEHAUF-Regeln finden!

Denise43437

Lass uns über Style reden

Dieses Buch hat absoluten Style!

Kristall86

Love your body und schließe Frieden mit dir selbst!

Persönliche Erfahrungen zu einem wichtigen Thema

strickleserl