Jean-Yves Ferri , Didier Conrad Asterix Mundart Schwäbisch VI

Inhaltsangabe zu „Asterix Mundart Schwäbisch VI“ von Jean-Yves Ferri

Dr Asterix ond dr Obelix send wieder do! Was geit’s Neus em bekannteschta Flecka vom ganza Ländle? Dr Obelix fendet a komischs Treibguat am Schtrand. D‘ Fraua send ganz schalu wega ma Fremda. A neue Männermode kommt uf. An Römer probiert a Volkszählong zom macha. Drmit d‘ Ordnong net vollends da Bach na goht, sollat onsre zwoe Gallier den Fremda hoembrenga noch Schottland. Ond wia isch’s nochher dort? Mir lernat ebbes über Clans, Verkehrszoecha, Malzwasser ond sei Awendong für Orakel, ond über Anwohner ond Bewohner voma Loch. Ob am Obelix d‘ schottische Küche besser gfallt wia d‘ britische sellamol? Ond was wellat d‘ Römer bei de Schotta? Ogeheure Abenteuer, ond wieder amol uf Schwäbisch! Für älle Schwoba, wo net extra Hochdeutsch lerna wellat, ond au für Reigschmeckte, wo endlich Schwäbisch kenna sottat.

Stöbern in Comic

Vanii

Say "I love you"! 01

Linaschreibt

Hilda und der Steinwald

Auch der 5. Band von Hilda kann mir ein Lächeln ins Gesicht zaubern. :)

Vanii

Hiyokoi 14