Jean Kwok Girl in Translation

Inhaltsangabe zu „Girl in Translation“ von Jean Kwok

Kimberly Chang and her mother move from Hong Kong to New York. A new life awaits them - making a new home in a new country. But all they can afford is a verminous, broken-windowed Brooklyn apartment. The only heating is an unreliable oven. They are deep in debt. And neither speaks one word of English. Yet there is hope.

Ein Buch, dass einen motiviert besser zu sein und mit dem man leicht mitfühlen kann. Überraschende Wendepunkte!

— Sirene

Lauter gute Absichten

Marina_Nordbreze

Die Lichter von Paris

Simonai

Was man von hier aus sehen kann

Kathycaughtfire

Wie der Wind und das Meer