Jeff Kinney Diary of a Wimpy Kid - Rodrick Rules

Inhaltsangabe zu „Diary of a Wimpy Kid - Rodrick Rules“ von Jeff Kinney

It's a brand-new year and Greg is keen to put the humiliating events of last summer firmly behind him. But someone knows everything - someone whose job it is to most definitely not keep anything embarrassing of Greg's private - his big brother, Rodrick. How can Greg make it through this new school year with his cool(ish) reputation intact?

würdiger nachfolger zum ersten "diary of a wimpy kid". wieder jede seite ein lacher!

— Nele

Serafinas Geheimnis. Dreimal schwarzer Kater

Leider nicht wie erwartet

Eslin

Johnny und die Pommesbande

isabellepf

Nevermoor

Martina_Renoth

Emmi und Einschwein. Einhorn kann jeder!

leolas

Amalia von Flatter, Band 01

Etwas schräg, aber total witzig und ein bisschen anders toll!

Tine_1980

Lilli Luck

Meergeschichte mit liebenswerter Familie und Freunden und einer Prise Magie

Minangel

• Rezension zu "Rodrick Rules" von Jeff Kinney

Diary of a Wimpy Kid - Rodrick Rules

Dubhe

26. August 2011 um 21:27

Und weiter geht es mit Greg.
    Und sein Leben ist so kopliziert wie eh und je!
    Ach, wenn ich doch nur seine Probleme hätte!

• Rezension zu "Rodrick Rules" von Jeff Kinney

Diary of a Wimpy Kid - Rodrick Rules

anena

13. December 2010 um 18:52

What a funny book!! I like Greg's humorous style, the way he is always fighting with his brother, but he loves him anyway. You get in parts some useful information about the US school system.