Jennifer Lopez True Love

Inhaltsangabe zu „True Love“ von Jennifer Lopez

Lopez opens up about her life's most defining period - the transformative journey of how she confronted her greatest challenges, identified her biggest fears, and ultimately emerged a stronger person than she's ever been, in this convergence of life imitating art. This visually arresting memoir is filled with both intimate and electrifying never-before-seen photographs that guide Lopez's cathartic experiences of becoming a mother as well as developing her first world tour. A personal diary, filled with hard-won lessons and heartfelt recollections, True Love is an empowering story of self-reflection, discovery, and resilience.

Eine der erfolgreichsten Frauen im Showbiz erzählt aus ihrem Leben - kein literarisches oder spirituelles Meisterwerk, aber lesenswert.

— LeBoudoir

Love your body und schließe Frieden mit dir selbst!

Persönliche Erfahrungen zu einem wichtigen Thema

Das geheime Leben der Seele

Alles über unser unsichtbares Organ

Frau_J_von_T

Lass uns über Style reden

Schon Coco Chanel sagte: "Mode ist vergänglich, Stil niemals"

classique

Ab ins Bett!

Kurzweilig, lehrreich und sehr humorvoll

Frau_J_von_T

Machen!