Jess Haines Deceived By the Others: H & W Investigations Series, Book 3 (H&W Investigations)

Inhaltsangabe zu „Deceived By the Others: H & W Investigations Series, Book 3 (H&W Investigations)“ von Jess Haines

Shiarra's relationship with sexy werewolf Chaz is somewhat unconventional. Still, after a few bumps, Shia is ready to get serious. That means meeting family - or in this case, bringing Chaz's entire werewolf pack along for a rollicking full-moon weekend in the Catskills. Soon after they arrive, threatening notes appear, warning Chaz to go home. (Quelle:'Flexibler Einband/01.07.2011')

Stöbern in Fantasy

Tochter des dunklen Waldes

Total neue und interessante Idee, die einen in eine magische Welt entführt!

_sarah_

Nalia, Tochter der Elemente - Der Jadedolch

War einfach nicht mein Ding..

JennyTr

Violett / Valerie