Jessica Thompson This Is a Love Story

Inhaltsangabe zu „This Is a Love Story“ von Jessica Thompson

Lustig und traurig zugleich. Die Geschichte zweier Menschen, die nicht dazu bestimmt sind, zueinander zu finden. Auch wenn sie nichts auf dieser Welt mehr begehren.

Vintage

eelifant

Kleines Land

Schönes autobiographisches Debüt

HannahsBooks

Das Floß der Medusa

Tatsächliche Begebenehit, spannend geschrieben mit einem Einblick, wie grausam Menschen sein können um zu überleben

leserin

• Usually...

This Is a Love Story

I-heart-books

10. July 2015 um 15:47

... I like stories like Sienna & Nick's one - especially if they have a happy ending. Not like the sad end of ONE DAY... I'm just a happy-ending-person. So what *lol* Was a pity though that the story has been lengthy sometimes and the end suddenly came out of nowhere with a bang! That's why I only give 4 stars. Nevertheless a nice story to read on your way home in the bus or to read on your vacation.