Joan Gordon Blood Read

Inhaltsangabe zu „Blood Read“ von Joan Gordon

Over the past century the figure of the vampire has undergone many transformations--from Bram Stoker's original Dracula to Anne Rice's VAMPIRE CHRONICLES. BLOOD READ examines a wide range of vampire narratives from the perspective of both writers and scholars and shows how these transformations reflect ongoing changes in postmodern culture.

Federleicht - Die kreative Schreibwerkstatt

sehr kompakt für Anfänger und Fortgeschrittene geeignet

Engel1974

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog

Magic Kitchen