Joanna Thompson Girls' School – England Calling

Inhaltsangabe zu „Girls' School – England Calling“ von Joanna Thompson

It’s a fantastic chance! Emily’s getting to go to a girls’ school in London for a year - and Grandma’s paying! But can she really stand leaving her best friends Betti and Merle behind in Berlin? And living in a school where they wear uniforms, share rooms - and boys are taboo? But hope is not totally lost: there’s a boys' school across the street and Emily soon spots her dream guy. Ed is Emily’s destiny, it’s clear. There’s just one problem - teacher’s pet Amanda Dobson sees Ed exactly the same way! Englisch mit Spaßfaktor in der Reihe "Freche Mädchen - Easy English!" Band 1 der Unterreihe "Girls' School", mit Worterklärungen zum leichteren Verständnis! Ab 12 Jahren

Tolles Buch. Hat Spaß gemacht es zu lesen. Leicht verständlich. Die Story hätte aber ruhig noch etwas weiter gehen könnte.

— Keri

Die kleine Dame melodiert ganz wunderbar

black_horse

Queenieofthenight

Bluma und das Gummischlangengeheimnis

Angelika123

Supersaurier - Kampf der Raptoren

Für Dino-Fans auf jeden Fall lesenswert!

Tine_1980