Joanna Thompson Girls' School – Long Distance Kisses

Inhaltsangabe zu „Girls' School – Long Distance Kisses“ von Joanna Thompson

What are 667 kilometres when you are as much in love as Emily is? Sam is her Mr Right even if he's in Scotland and she's in London. But then Emily meets Sebastian - her old flame from Germany - in the holidays again. He's still soooo sweet and Sam is suddenly soooo far away … Englisch mit Spaßfaktor in der Reihe "Freche Mädchen - Easy English!" Band 5 der Unterreihe "Girls' School", mit Worterklärungen zum leichteren Verständnis! Ab 12 Jahren

Luna - Im Zeichen des Mondes

killerprincess

Eintagsküken

Ein außergewöhnicher Roman über wichtige Themen.

Flammenstern25

Die hässlichen Fünf