Joanna Thompson Girls' School – Season of Love

Inhaltsangabe zu „Girls' School – Season of Love“ von Joanna Thompson

Mission Impossible: Emily still has to keep her relationship with Sam a secret. That’s not easy when you’re sharing a room with gossip queen Amanda Dobson. It’s even more difficult when you’re as “head over heels” in love as Emily is. But Emily’s ex-boyfriend Ed must not find out that Sam and Emily are together – otherwise the mood in Sam and Ed’s band will turn icy. Can things get any crazier? Yes, of course they can. When Emily’s Auntie Nora kisses Santa at the Christmas party, the fun really starts ... Englisch mit Spaßfaktor in der Reihe "Freche Mädchen - Easy English!" Band 3 der Unterreihe "Girls' School", mit Worterklärungen zum leichteren Verständnis! Ab 12 Jahren

Ich bin für dich da!

Seelensplitter

Die Händlerin der Worte

Sehr tolles Buch! Eignet sich auch super für den Sprachunterricht!

Vucha

Evil Hero

Tanzmaus

Henriette und der Traumdieb

susiuni

Antonia rettet die Welt - Schildkrötenküsse

Eine interessante Geschichte, die aber leider nicht an den 1. Band heran kommt.

Uwes-Leselounge

Kalle Komet