Joanna Thompson Girls' School – The Ed Affair

Inhaltsangabe zu „Girls' School – The Ed Affair“ von Joanna Thompson

Ed is Emily’s destiny, there’s no doubt. Things have been going great between them, ever since she took some photos of him and his band, the “Kitty Gagarins“, at their concert. But Emily still has a funny feeling. Ed didn’t pass Betti’s Love Test Rule Number 7 - when a boy says goodbye and doesn’t look back, it’s a bad sign. A really bad sign. Does it matter? Dates with Ed have been amazing; eating chips in cafés, checking out Camden Market, kissing in the underground - it’s all so perfect. Then one day Emily gets a text message from Ed that turns her new life in London upside down ... Englisch mit Spaßfaktor in der Reihe "Freche Mädchen - Easy English!" Band 4 der Unterreihe "Girls' School", mit Worterklärungen zum leichteren Verständnis! Ab 12 Jahren

Evil Hero

Schon lange nicht mehr so gelacht....

Bjjordison

ZeilenSprung

Ich bin für dich da!

Seelensplitter

Die Händlerin der Worte

Sehr tolles Buch! Eignet sich auch super für den Sprachunterricht!

Vucha

Henriette und der Traumdieb