Joanne Fluke Key Lime Pie Murder

Inhaltsangabe zu „Key Lime Pie Murder“ von Joanne Fluke

Hannah Swensen is whipping up treats for the chamber of commerce booth at the Tri-County fair. She's also judging the baking contest. When she is on the midway, she hears a suspicious thump, and goes snooping - only to discover Willa Sunquist, a student teacher and fellow bake contest judge, dead alongside an upended key lime pie.

Der Tod in den stillen Winkeln des Lebens

jenvo82

Hangman - Das Spiel des Mörders

spannender Krimi mit vielen Toten, aber doch sehr realitätsfremd

Lesewunder

Tausend Teufel

Hat mich nicht so begeistert wie der erste Band.

Bibliomarie

Die Eishexe

misery3103

Das Original

Auch ohne die Welt der Justiz ist John Grisham sehr überzeugend! - irveliest.wordpress.com

Irve

Suizid

Erschreckende Zukunftstechnologie .Jane Hawk ist FBI-Agentin. Ihr Mann und Suizid?Niemals!Die Trauer wird auf Eis gelegt,Die Jagd beginnt.

Jacob