Twenty-Five Years

von Jock Sturges
Twenty-Five Years

Inhaltsangabe zu "Twenty-Five Years"

Jock Sturges—Twenty-Five Years is a unique addition to the family of Jock Sturges publications. It is the first that presents an overview of his classic images made between the years 1978-2003 with personal commentary by the photographer opposite each reproduction. The twenty-five duotone reproductions are beautifully printed by Stinehour Press. Der Katalog ist von der Galerie Paul Cava Fine Art in Bala Cynwyd, PA (Amerika) editiert und mit einem Vorwort von Paul Cava versehen worden. Er beinhaltet 25 Fotografien, die Jock Sturges selbst kommentiert. Diese amerikanische Originalausgabe wird exclusiv von der edition MINOTAURUS in der GALERIE VEVAIS in Deutschland vertrieben.

Sprache:Englisch
Verlag:edition GALERIE VEVAIS