Johanna Lindsey Captive Bride

Inhaltsangabe zu „Captive Bride“ von Johanna Lindsey

The irresistible call of adventure brings lovely Christina Wakefield to the alluring Arabian desert. But fate imprisons her after she encounters Sheik Abu, the strikingly handsome though arrogant adventurer, whom she had known in England as Philip Caxton. Once Christina had rejected Philip's fervent offer of marriage. But now she is to be his slave -- desperate for the freedoms denied her...yet weakened by her heart's blazing desire to willingly explore her virile captor's most sensuous cravings. (Quelle:'E-Buch Text/07.06.2011')

Die Stadt des Affengottes

AberRush

Nur wenn du allein kommst

Volle Leseempfehlung. Sehr beeindruckende Geschichte.

LeFloid: Wie geht eigentlich Demokratie? #FragFloid

SmettgirlSimi