John Banville Ghosts

Inhaltsangabe zu „Ghosts“ von John Banville

Opens with a shipwreck, leaving a party of sightseers temporarily marooned on an island. The stranded castaways make their way towards the refuge of the isle's reclusive savant; but the big isolated house which is home to Professor Silas Kreutznaer and his laconic assistant, Licht, is also home to another, unnamed presence.

Stöbern in Historische Romane

Die Frauen vom Löwenhof - Agnetas Erbe

Ein brillanter Auftakt, der Lust auf den zweiten Teil macht

Lesezeichen16

Revolution im Herzen

Mir war, als ginge ich durch eine Tür und wurde Teil der Geschichte...

Buchdaisy

0Marlene0

Das Herz der Kriegerin

PollyMaundrell

Commissaire Le Floch und der Brunnen der Toten

Spannender und interessanter zweiter Teil !!!

Literaturwerkstatt-kreativ