John Escott 7. Schuljahr, Stufe 2 - Dead Man's Island

Inhaltsangabe zu „7. Schuljahr, Stufe 2 - Dead Man's Island“ von John Escott

Mit Originaltexten und Bearbeitungen klassischer sowie moderner Literatur lädt die 'Oxford Bookworms Library' zum Lesen ein. - Illustrationen erleichtern die Einführung neuer Vokabeln. - Ein reichhaltiger Aufgabenapparat liefert Übungen und Aktivitäten. - Ein 'glossary' erklärt alle Wörter, die über die angegebenen Grundwörter hinausgehen.

It is a good story for teens who are looking to improve their reading skills.

— Lonechastesoul

Inside Islam

Interessant, differenziert, ein Blitzlicht auf Muslime in Deutschland.

sunlight

9 1/2 perfekte Morde

Faszinierend und interessant werden die Lücken im Rechtssystem aufgedeckt!

catly

• For english learners.

7. Schuljahr, Stufe 2 - Dead Man's Island

Lonechastesoul

12. August 2017 um 16:26

"...but i know there is dead man living there." Dead Man’s Island is written by John Escott, he writes books for people who start reading in English. I've read this with a boy whom I tutor in english. The story is easy to read and understand, plus it's really short with lots of pictures. There is nothing to exciting and it is kinda predictable since the book title gives everything away.But it is a good story for teens who are looking to improve their reading skills, but do not want to start with long books.