John Finnemore Cabin Pressure Series 1

Inhaltsangabe zu „Cabin Pressure Series 1“ von John Finnemore

Carolyn Knapp-Shappey, MJN Air's formidable boss, has employed two of the very cheapest pilots money can buy: Captain Martin Crieff, who's always wanted to fly and won't let a little thing like lack of ability stop him, and First Officer Douglas Richardson, smooth-voiced old sky-god and eternal schemer.

Stöbern in Comic

Zwei Espresso

Kurzweilige Geschichte über DAS Lebenselexier schlechthin.. ^^

Say "I love you"! 01

Linaschreibt

Hilda und der Steinwald

Auch der 5. Band von Hilda kann mir ein Lächeln ins Gesicht zaubern. :)

Hiyokoi 14

Yuria