John Howe John Howe

Inhaltsangabe zu „John Howe“ von John Howe

Suitable for practical artists, this book provides demonstrations, sketches and finished paintings. It covers a range of subjects essential to aspiring fantasy artists, including materials and the creative process, and drawing and painting humans, beasts, landscapes and architecture.

Ich konnte es gar nicht aus der Hand legen. es war sehr inspirierend zu lesen :)

— Buchenrauch

LYKKE

Auf der Suche nach dem Glück

raven1711

Rattatatam, mein Herz

Mutig und humorvoll

raven1711

Wer nicht schreibt, bleibt dumm

seschat

9 1/2 perfekte Morde