Inhaltsangabe zu "How to Grow More Vegetables: Than You Ever Thought Possible on Less Land Than You Can Imagine"

A classic in the field of sustainable gardening, HOW TO GROW MORE VEGETABLES shows how to produce a beautiful organic garden with minimal watering and care, whether it's just a few tomatoes in a tiny backyard or enough food to feed a family of four on less than half an acre. Updated with the latest biointensive tips and techniques, this is an essential reference for gardeners of all skill levels seeking to grow some or all of their own food.

Sprache:Englisch
Verlag:Ten Speed Press