John Kelly , Steph Laberis Can I Join Your Club?

Inhaltsangabe zu „Can I Join Your Club?“ von John Kelly

Wie man neue Freunde findet - ohne sich zu verbiegen. // Duck wants to join a club. But he needs to be able to ROAR to join Lion Club, or TRUMPET to join Elephant Club. And all he can do is QUACK! What’s a Duck to do? Why, set up his own club of course… where everyone is welcome to join! With a laugh-out-loud text from John Kelly and brilliantly quirky illustrations by Steph Laberis, Can I Join Your Club? is a heart-warming story which celebrates the importance of diversity and friendship. Perfect for little ones who are learning to make friends at a new school or nursery.

Die Doppel-Kekse - Chaos hoch zwei mit Papagei

Schluesselblume