John Lutz Pulse

Inhaltsangabe zu „Pulse“ von John Lutz

The infamouse transsexual serial killer known as Daniel Danielle escapes from prison during a Florida hurricane and Frank Quinn fears he has returned and is wereaking havoc as the body count rises. Or it could be a copy cat killer working with stunning originality but whoever it is, this evil force must be stopped before another vicitim is claimed.

Tage ohne Hunger

anushka

Das Haus ohne Männer

Glitterbooklisa

Acht Berge

hundertwasser

Und jetzt auch noch Liebe

Eine gute Geschichte, an manchen Stellen etwas unrealistisch.

Traubenbaer

Lügnerin