Jonathon Howard Mechanics of Motor Proteins and the Cytoskeleton

Inhaltsangabe zu „Mechanics of Motor Proteins and the Cytoskeleton“ von Jonathon Howard

Provides a physical foundation for molecular mechanics. This book is divided into three parts, where Part I explains how small particles like proteins respond to mechanical, thermal, and chemical forces, Part II focuses on cytoskeletal filaments, and Part III focuses on motor proteins. (Quelle:'Flexibler Einband/30.06.2001')

9 1/2 perfekte Morde

Leben lernen - ein Leben lang

Philosophie als praktische Lebensbewältigung

Schnuck59

Lagom – Das Kochbuch

Dieses Buch zeigt, wie viel die schwedische Küche zu bieten hat.

wombatinchen