Joshua Kay Schaeffer Ellis Baxter - From here to hell

Inhaltsangabe zu „Ellis Baxter - From here to hell“ von Joshua Kay Schaeffer

Ellis Baxter, outsider, left alone, a sad dreamer trying to make his way. When Ellis meets Natalie, his life seems to take a profound turn. For the first time ever, Ellis developed a desire to find a new way far away from being bullied and a broken family. When he finally lands in a children's home, it opens up completely new possibilities. His girlfriend Natalie is the one to help him during this difficult time. But Ellis does not know that she has a deep secret. He does not know that he is the only one who can help her. How can he do that, even though he is always struck by strange images from his own past? ELLIS BAXTER - FROM HERE TO HELL. Exciting, enthralling, realistic and taken from the life. A book that gets under your skin. Simply Ellis Baxter.
English edition of Joshua Kay Schaeffer's novel ELLIS BAXTER - DER WEG DURCH DIE HÖLLE.

Stöbern in Gedichte & Drama

Vanii

Les Fleurs du Mal - Die Blumen des Bösen

SigiLovesBooks

Dodos auf der Flucht

Dieses Buch gehört in jedes Regal!

Pialalama

Gedichte