Judith Martinez Romance: Regency Romance: Loving A Duke (Scandals And Scoundrels Regency Book)

Inhaltsangabe zu „Romance: Regency Romance: Loving A Duke (Scandals And Scoundrels Regency Book)“ von Judith Martinez

It is common knowledge that girl’s worth is solely based upon her beauty. That’s why Sophia’s father is sure that he will get a good deal for his daughter. He’s got a problem standing in his way though, Sophia. She’s not like the other girls. She wants to be free to make her own choices in life. So, when her father finally finds a suitable husband for her will she behave herself, or will she mess things up once and for all? Contains a special bonus eBook inside! Warning: contains sexually explicit content suitable for ages 18 and over only