Julia Donaldson ZOG

Inhaltsangabe zu „ZOG“ von Julia Donaldson

Den Zog, de gréisste klengen Draach, ass ëmmer äifreg bei der Saach, wann et an der Draacheschoul drëm geet, fléien, brëllen oder Feier späizen ze léieren. Dobäi bleiwe kleng Accidenter allerdéngs net aus. Mee wien ass dat geheimnisvollt klengt Meedchen, wat him grad ëmmer dann zu Hëllef kënnt? A kann hatt him wierklech bei där allerschwéierster Aufgab weiderhëllefen, nämlech eng Prinzessin z’entféieren? Mat alle Bëlsen, bloe Plazen a senger Entschlossenheet ass den Zog en onvergläichlechen, léiwen Held an dëser wonnerbar amüsanter Geschicht vum Julia Donaldson an Axel Scheffler, bekannt duerch hiren De Grüffelo. D’Martine Schoellen huet nieft De Grüffelo an Dem Grüffelo säi Kand och den ZOG iwwersat.

Eine super Geschichte und wer den Grüffelo toll fand, wird dies hier auch mit seinen Kindern lieben!

— Nil

Moreline

Schokopokalypse

IvyBooknerd

Das Sams feiert Weihnachten Jubi

Ein tolles Kinderbuch für die Weihnachtszeit!

Larii-Mausi

Bloß nicht blinzeln!

Ein zauberhaftes Buch, dass Kinder und Eltern zum Mitmachen auffordert.

Nora_ES

Pandora und der phänomenale Mr Philby