Julianne Moore Freckleface Strawberry

Inhaltsangabe zu „Freckleface Strawberry“ von Julianne Moore

If you have freckles, you can try these things:1) Make them go away. Unless scrubbing doesn't work.2) Cover them up. Unless your mom yells at you for using a marker. 3) Disappear.Um, where'd you go?Oh, there you are.There's one other thing you can do:4) LIVE WITH THEM!Because after all, the things that make you different also make you YOU.From acclaimed actress Julianne Moore and award-winning illustrator LeUyen Pham comes a delightful story of a little girl who's different ... just like everybody else. (Quelle:'E-Buch Text/14.03.2013')

Sophie im Narrenreich

Wunderschönes Buch für Jung und Alt

SusanneSiebert

Petronella Apfelmus

danielamariaursula

Die drei Magier - Das magische Labyrinth

Witziger und spannender Serien-Auftakt

anke3006

Die kleine Dame melodiert ganz wunderbar

black_horse

Die kleine Hummel Bommel und die Liebe