Julie Adair King Canon EOS Rebel T6/1300D For Dummies

Inhaltsangabe zu „Canon EOS Rebel T6/1300D For Dummies“ von Julie Adair King

* Get up to speed on your camera's settings * Shoot with auto mode or explore manual settings * Discover the keys to better images The fast way to better photos Get ready to start taking photos worth bragging about. Your Canon EOS Rebel T6/1300D offers major photography power along with tools to get pro-level images without pro-level know-how. This book helps you navigate your camera's settings and apply proven photography techniques for getting better portraits, close-ups, landscapes, and action shots. Inside... * A tour of your camera's controls * How to shoot in Live View * Adjusting exposure settings * Getting more colorful images * When to use flash * Tips for better portraits * Sharing your photos

Homo Deus

mabuerele

Hygge! Das neue Wohnglück

Kinderbuchkiste

Spring in eine Pfütze

NeySceatcher

Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss

miah

Das große k. u. k. Mehlspeisenbuch

Wut ist ein Geschenk

Tolles Buch