Julie Cohen Spirit Willing Flesh Weak

Inhaltsangabe zu „Spirit Willing Flesh Weak“ von Julie Cohen

A hilarious, clever romantic comedy which shows that the course of true love is never predictable Rosie Fox is a liar. A really, really good liar. But when you're a stage psychic who's not actually psychic, you have to be. Then one night, while pretending to commune with the dead relatives and pets of her audience, Rosie makes a startling prediction - which tragically comes true. Suddenly she's trapped in a media frenzy, spearheaded by the impossibly handsome journalist Harry Blake, a man intent on kick-starting his stalled career by exposing Rosie as a fraud. Yet when his interest in her goes from professional to personal, she thinks she can trust him not to blow her cover - but maybe she's making a huge mistake.

Stöbern in Liebesromane

Taste of Love - Zart verführt

Liebe und versuchungen

Sturmhoehe88

Kein Rockstar ist auch keine Lösung

Eine spannende, humorvolle Rockstargeschichte, ich persönlich fühlte mich sehr gut unterhalten. Tolle Protagonisten und vielen Emotionen.

engelchen2211

Wir sehen uns beim Happy End

Eine sehr emotionale Geschichte. Wer Happy Ends liebt, wird auf seine Kosten kommen.

brenda_wolf

Among the Stars

Sehr süße Geschichte mit vielen weisen Sprüchen. Allerdings auch ein wenig unrealistisch und zu einfach gestrickt.

sahni

Berühre mich. Nicht.

Eine wundervolle Liebesgeschichte, wenn nicht eine der Besten! Ich kann es kauzm erwarten, dass Teil 2 endlich rauskommt.

danceprincess

The Goal – Jetzt oder nie

Der perfekte Abschluss der Reihe. Ich bin begeistert von diesem vierten Teil. Tucker ist nun official der Traummann der Reihe!

danceprincess