Julie Cohen Spirit Willing Flesh Weak

Inhaltsangabe zu „Spirit Willing Flesh Weak“ von Julie Cohen

A hilarious, clever romantic comedy which shows that the course of true love is never predictable Rosie Fox is a liar. A really, really good liar. But when you're a stage psychic who's not actually psychic, you have to be. Then one night, while pretending to commune with the dead relatives and pets of her audience, Rosie makes a startling prediction - which tragically comes true. Suddenly she's trapped in a media frenzy, spearheaded by the impossibly handsome journalist Harry Blake, a man intent on kick-starting his stalled career by exposing Rosie as a fraud. Yet when his interest in her goes from professional to personal, she thinks she can trust him not to blow her cover - but maybe she's making a huge mistake.

Stöbern in Liebesromane

Nachtblumen

Eine wundervolle Geschichte, nicht nur eine Liebesgeschichte, sondern über das Finden des eigenen Ich, von Selbstvertrauen und Vertrauen

True North - Wo auch immer du bist

vielversprechender Serienbeginn mit sympathischen Charakteren, der Lust auf Mehr macht

bine174

Wer früher küsst, ist länger verliebt

Obwohl die Geschichte in gewissen Punkten recht vorhersehbar war, konnte mich das Buch durch seine Message und Recherchearbeit überzeugen!

Rebecca1493

True North - Schon immer nur wir

Besser als Band 1 mit toll ausgearbeiteten Charakteren, emotional und mit Spannung

Landliebe

Eine wunderschöne Liebesgeschichte, die mich toll unterhalten hat :)

Jazznixe

Ein Sommergarten in Manhattan

Ich hab so gelacht, gelitten und mein Herz hat so geglüht! Ein wunderbares buch! 5*****

Finchen411