Julie Savill "Good Homes", 101 Finishing Touches

Inhaltsangabe zu „"Good Homes", 101 Finishing Touches“ von Julie Savill

Providing ideas to make a difference to your rooms, this book covers finishing touches ranging from plumping up a pile of co-ordinating cushions to arranging a few cut flowers from the garden in a pretty jug. It also offers advice on what to buy and, throughout, there's an emphasis on how to arrange or display your own items to best effect.

LYKKE

Auf der Suche nach dem Glück

raven1711

Rattatatam, mein Herz

Mutig und humorvoll

raven1711

Wer nicht schreibt, bleibt dumm

seschat

9 1/2 perfekte Morde