Julius Wiedemann Illustration Now! 2

Inhaltsangabe zu „Illustration Now! 2“ von Julius Wiedemann

Presents a selection of 150 illustrators from five continents, including more than 30 countries, with styles ranging from cutting edge to traditional. This book is suitable for creative professionals and illustration students, as well as artists and those with an appreciation for visual language.

9 1/2 perfekte Morde

Leben lernen - ein Leben lang

Philosophie als praktische Lebensbewältigung

Schnuck59

Lagom – Das Kochbuch

Dieses Buch zeigt, wie viel die schwedische Küche zu bieten hat.

wombatinchen