Justin Zehmke , Hedley Snyman Naughty Rhymes for Nice Children

Inhaltsangabe zu „Naughty Rhymes for Nice Children“ von Justin Zehmke

These funny tales are overflowing with revolting rhymes, poop jokes, and rivers of mucus. Find out how Hunter disappeared in her horrible room, how little Stephen ruined his underpants and how Sammy picked a champion booger.

Beautifully illustrated and absolutely packed with fun, this is the perfect book for families who love a good fart joke.

Nevermoor

Lily911