K.C. Mayer Tha am boireannach dubh le miotagan

Inhaltsangabe zu „Tha am boireannach dubh le miotagan“ von K.C. Mayer

Tha dìomhair a dhol à bith aithnichte cùmhnant marbhtach, gairm na Frainge dìomhair seirbheis gu Paris. Stiùireadh le Àidseant Rouge seo, thèid a 'chùis a sgrùdadh. Tha e a-mhàin boillsgeadh dubh glove, a tha ri lorg ann an màileid falamh. Tha iad a 'rannsachadh barrachd, tha an tuilleadh cunnartach e. Tha an ceòl gan stiùireadh gu Berlin, Moscow, Baile Àtha Cliath agus New York. Tha am boireannach dubh le miotagan, a tha an luchd-sgrùdaidh cuideachd a 'Bhan-mhorair searbhachd, ach tha coltas gu bheil iad airson a bhith an-còmhnaidh aon cheum air adhart. Os cionn gach nì, tha i air e ann airson Àidseant Rouge, tha iad an sàs ann am murtair a 'gheama.

Spectrum

auch wieder sehr spannend

CorneliaP

Geständnisse

Erschütternd, böse, dramatisch und spannend - Rache auf sehr diffizile Art.

krimielse

Die sieben Farben des Blutes