Karin Slaughter Blonde Hair, Blue Eyes

Inhaltsangabe zu „Blonde Hair, Blue Eyes“ von Karin Slaughter

A missing girl in the news reminds Julia Carroll of herself: nineteen, beautiful, blonde hair, blue eyes. Julia begins to dig deeper and plans an article for her college paper. She becomes gradually more obsessed with the case, never imagining how close she herself is to danger. Includes an extract from Karin Slaughter’s gripping new novel, Pretty Girls.

Die VORGESCHICHTE zu "Pretty Girls". Muss man aber nicht gelesen haben um den Hauptroman zu verstehen.

— markus1708

Die Eishexe

daneegold

Origin

Buecherseele79

Kalte Seele, dunkles Herz

Spannend, mit einigen Überraschungen!

blauerose1

Zorn - Lodernder Hass

Marvey

Woman in Cabin 10

Anni_book

Deine Seele so schwarz

Vielschichtig behandelt die Geschichte mehrere ineinander verschachtelte Fälle.

Erdhaftig