Heazzbluadblodan

von Karl Krieg
Heazzbluadblodan

Inhaltsangabe zu "Heazzbluadblodan"

Karl Krieg, 1957 in Untergriesbach bei Passau geboren, arbeitet als Bibliothekar an der Universitätsbibliothek Passau; Mitherausgeber der Literaturzeitschrift "Passauer Pegasus". 1985 Ossi- Sölderer-Preis.

HOAMAD
A Broadling / mechd oiwei wieda üwa d Schdrooß / oiwei wieda / wiada zammgfoan // Hoamad is / wenn ma se af ebbs valossn ka

DIRTY OLD SAXOPHONE
Schbüin lauda / dein dreggadn Blues / bloos ma s Rozz ausm Schedl / mid dein hoasrign Gschroa / schdeig ma eine in Mong / und nimm ma mei Lufd / mei obgschdands Bluad / bring zum Kocha

Von Karl Krieg ist im lichtung verlag ferner erschienen "HinterBayern" (zusammen mit Texten von Bernhard Setzwein und Fotos von Herbert Pöhnl).

ISBN:9783980207874
Verlag:Lichtung