Inhaltsangabe zu "RICS APC Quick Start Revision Guides / RICS APC Quick Start Revision Guide Residential"

Tables, mind maps and example questions to help candidates preparing for RICS APC final assessment revise specific competencies. There is process advice as well as lots of technical detail for study purposes.
The focused and concise Revision Guide helps to take the stress out of undergoing the final assessment to become a Chartered Surveyor in residential or valuation pathways.

Sprache:Englisch
Verlag:epubli