Immaculate

Immaculate

Inhaltsangabe zu "Immaculate"

Mina is seventeen. A virgin. And pregnant. Mina is top of her class, girlfriend to the most ambitious guy in school, able to reason and study her way through anything. But when she suddenly finds herself pregnant—despite having never had sex—her orderly world collapses. Almost nobody believes Mina’s claims of virginity. Her father assumes that her boyfriend is responsible; her boyfriend believes she must have cheated on him. As news of Mina’s story spreads, there are those who brand her a liar. There are those who brand her a heretic. And there are those who believe that miracles are possible—and that Mina’s unborn child could be the greatest miracle of all.

Sprache:Englisch
Ausgabe:E-Buch Text