Katherine Crowley Working With You Is Killing Me

Inhaltsangabe zu „Working With You Is Killing Me“ von Katherine Crowley

Working with You is Killing Me Two well-respected management experts deliver an authoritative manual that provides valuable insights for turning conflicts in the workplace into productive working relationships. Full description

No Mommy's Perfect

Das Mysterium der Tiere

Sehr informativ und interessant

Amber144

Jane Austen - Eine Entdeckungsreise durch ihre Welt

Ein Muss für bekennende "Janeites" und alle, die es werden wollen.

NeriFee