Kathleen MacMahon This Is How It Ends

Inhaltsangabe zu „This Is How It Ends“ von Kathleen MacMahon

This is when it begins Autumn, 2008. This is where it begins The coast of Dublin. This is why it begins Bruno, an American, has come to Ireland to search for his roots. Addie, an out-of-work architect, is recovering from heartbreak while taking care of her infirm father. When their worlds collide, they experience a connection unlike any they've previously felt, but soon their newfound love will be tested in ways they never imagined possible. This is how it ends . . . (Quelle:'E-Buch Text/03.05.2012')

Der Vater, der vom Himmel fiel

SigiLovesBooks