Kathryn Petras Don't Forget to Sing in the Lifeboats

Inhaltsangabe zu „Don't Forget to Sing in the Lifeboats“ von Kathryn Petras

Uncommon times call for uncommon wisdom. It's inspiring to hear from people who've graduated from the school of hard knocks, yet kept a sense of humour. People like Twain, Voltaire, Oscar Wide. People who've said the thing so well that we all wish we'd said it. This title presents a collection of reassuring reality.

Stöbern in Comic

Orange 5

kim58x

Das inoffizielle Asterix®-&-Obelix®-Lexikon

Fernweh_nach_Zamonien

H.G. Wells. Band 1: Die Zeitmaschine

Na ja, etwas langatmig. Nach dem Film gelesen und etwas enttäuscht.

Owlet11

Unerschrocken 1

Tolle Portraits einiger außergewöhnlicher Frauen! Mich hat es inspiriert :)

Vanii

Overlord 1