Kathy Reichs Bones Are Forever

Inhaltsangabe zu „Bones Are Forever“ von Kathy Reichs

A newborn baby is found wedged in a vanity cabinet in a rundown apartment near Montreal. Dr Temperance Brennan, forensic anthropologist to the province of Quebec, is brought into investigate. While there, she discovers the mummified remains of two more babies within the same room. But in such a hostile environment, can she avoid being next victim? (Quelle:'Audio CD/16.08.2012')

Tödliche Sehnsucht

Krimine

Nachts am Askanischen Platz

Ein neuer, spannender Fall für Leo Wechsler!

Katjuschka

Chateau Mort

seschat

In eisiger Nacht

Catgirllovesbooks

Die Vergessenen

jenvo82

Aus nächster Nähe

Was das Buch zu einem Thriller macht leider erst am Schluß dazu gekommen.

Katzenmicha