Katrin Emilia Buck I love him, I love him not

Inhaltsangabe zu „I love him, I love him not“ von Katrin Emilia Buck

Millie is a hopeless romantic. In her mid twenties, her life is all about her wonderful boyfriend, Marc. Marc's life, however, is all about his career. Which takes him to New York, thousands of miles away from Millie.
So when Millie's company announces a reorganization that could involve downsizing, she's left to wonder just where her life is going. It doesn't help that her new boss, Nick, is making her enjoy her job a whole lot more, just when it might be ending. During trips to London and splashy business conferences, Nick Graf shows Millie just what a successful career can look like - as well as a good time.
But Nick is hiding secrets nobody but his family knows, and Millie is finding herself torn between two men—and two continents.

Stöbern in Liebesromane

Wie das Feuer zwischen uns

für mich besser als Band 1 und 3 ... ist am realistischten

sjule

Wenn's einfach wär, würd's jeder machen

Gefühlvoll, witzig und ernst, ein bunter Mix!

MsChili

Das Glück an Regentagen

Sehr enttäuschend!

DarkReader

Save Me

Wunderbar unterhaltsam und mit fiesem Cliffhanger am Ende.

CaroLisa