Kerrelyn Sparks Be Still My Vampire Heart

Inhaltsangabe zu „Be Still My Vampire Heart“ von Kerrelyn Sparks

Emma Watson has made it her mission to get revenge on the monsters who killed her parents. When Angus MacKay is assigned to find a vampire slayer, he never expected to meet anyone like Emma. Now, attracted to the young woman, Angus must convince her that not all vampires are evil - before she finds out who he is and adds him to her hit list.

Stöbern in Fantasy

Lord of Shadows - Die dunklen Mächte

cecilyherondale9

Das Lied der Krähen

Endora1981

Die Blutkönigin

LilithSnow

In Between. Die Legende der Krähen (Band 2)

Eine tolle Geschichte - spannend, abenteuerlich und mit einem Hauch Liebe

IceBlueFlower

• Rezension zu "Be Still My Vampire Heart" von Kerrelyn Sparks

Be Still My Vampire Heart

26. July 2008 um 10:56

Der dritte Band hat mir persönlich viel besser gefallen als der zweite. Ich mag die schottischen Vampire, samt ihrem Akzent.
    Die Story mit den guten und bösen Vampiren finde ich auch nicht schlecht und das Buch hat einige sehr amüsante Momente.