Kerrelyn Sparks Forbidden Nights with a Vampire

Inhaltsangabe zu „Forbidden Nights with a Vampire“ von Kerrelyn Sparks

Vanda has a tiny anger problem. She has been known to destroy a room - or three - when something doesn't go her way, but who hasn't? That's no reason to force her into anger management! But that's just what the head vamps decide she needs. Once she gets there, things get from bad to worse.

Kleine große Schritte

eelifant

Die Frau im hellblauen Kleid

sommerlese

Ich, Eleanor Oliphant

Ein tolles lesenswertes Buch ich konnte es nicht mehr aus der Hand legen.

Campe

Das saphirblaue Zimmer